Trött...

Jag blir så jälkans trött på allt vad snor,ögon och öroninflammation heter.
Imorgon ska jag ringa kungen och be han stänga Grängesbergsvårdcentral, helt värdelösa!
Daniel var dit med Sigge i slutet på förra veckan för han hade varit lite varig i ögonen och snorig ocg hade feber på morgonen. Väl där så satt distriktssköterskan på sin stol och Sigge i Daniels knä. Hon tittade på han på håll och konstaterade att det inte var nån ögoninflamation. Sen bad Daniel henne kolla i öronen efter som han nyss hade haft öroninflamation och hade varit väldigt snorig plus febern. Men hon tyckte då rakt inte att det var nödvändigt så hon vägrade helt enkelt att kolla i öronen! Hagga!
Igår såg jag att han hade lite vax i ena örat, och nu på eftermiddagen så hade det runnit ut massa kladd ur örat. Daniel och Sigge är till ludvika och akuten nu får se om trummhinnan spruckit eller inte. Har den det så tänker jag stämma distriktssköterskan, vårdcentralen, deras föräldrar, deras husdjur och deras utemöbler!
Hur kunde hon vägra kolla öronen?, öroninflamation är väl det vanligaste en unge kan ha!?


Kommentarer
Postat av: Anna

Dom är helt värdelösa här på vc kan jag säga, hade ju själv en tid för Rasmus för jag trodde han hade allergi vilket jag inte vet om han kanske än har för dom ringde och lämnade återbud och ville inte kolla på han för det var inte viktigt.. fyfan för dom! han är än dålig och har varit det snart i 2 mån.



Hoppas det blir bättre med sigge snart :)

2010-06-21 @ 19:00:04
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch dom är helt värdelösa här på vårdcentralen! Dom skrev ut kåvepenin pga öroninflamation till våran tjej, sen när vi åkte till akuten i ludvika visade det sej att hon inte alls hade någon öron inf..Dom är ialf väldigt dåliga på att göra ordentliga undersökningar, känns nästan som om dom inte vet vad dom pysslar med ibland...

2010-06-21 @ 21:23:56
Postat av: Madde

Men Hallo? BLOGGA!

2010-06-27 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0