Vi vann!!!!! Vårt lag vann pokalen i bästa...

img_0419 (MMS)

Vi vann!!!!! Vårt lag vann pokalen i bästa hejjarklack på gocart tävlingen. En otroligt underbar kväll. Vilka arbetskamrater jag har! Helt otroliga människor, tusen tack för igår.    Jag mår så himla bra nu, jag har ingenting att klaga på. Jag går bara runt i min positiva energi och mår skit bra rent ut sagt. Jag har verkligen tagit till mig vad en snäll tjej sa till mig en gång; - man måste träna sig själv på att bara se positiva saker i ALLT som händer. Allt som är bra ska man påpeka. Då blir kroppen glad, frisk och man mår bättre.    Jag har verkligen tagit till mig detta. Jag vill inte gå runt och vara negativ mer, jag vill leva!   Och just nu lever jag otroligt bra, jag älskar mitt liv.  Kom ihåg att se det positiva i allt, tillslut går det på automatik och ni kommer må bättre.  -   Min guldklimp har nyss somnat, så jag och daniel ska nog grilla om det inte börjar regna. Imorgon sticker jag till Uppsala för mina sista två strålningar. Underbart. Ha en kanon söndags kväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va bra att du kommer hem på tisdag! då kan du komma å lukta bebis under veckan om du har tid!

2010-06-07 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0