goos



Starke Adolf!


Mitt lilla gos ska börja skolas in på dagis imorgon..... Det ska bli spännande!
Han är så gullig nu, dom senaste gångerna när jag ska lägga honom så ligger jag bröve han när han dricker välling. Så dricker han lite sen tar han bort flaskan och vill pussas lite, sen dricker han lite, sen vill han pussas osv...
Då är jag lycklig att jag lever!

Över till dagens tacksamhetslista:

Jag är idag tacksam över att:
  • det var soligt idag
  • Sigge åt mycket mat
  • Daniel var ute med Sigge när jag städade lite.
  • allt sockerkakan ja bakade vart god.

Nu när jag läste igenom föregående inlägg tycker jag att det verkar som jag är ensamstående med Sigge, vilket jag inte är. Vi avlastar varandra med alla sysslor här hemma, är jag dålig får jag självklart ligga vila om jag behöver.

tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0