heeej...

..här är jag!
Ursäkta min frånvaro
, jag har haft fullt upp!
Men jag har mobilbloggat, men tydligen så ville inte min "ajfon" skicka hit mms:en..... elakt!

Gårdagen var en riktig shopping dag för mig och Flengis. Först var vi till Sågmyra och Lager 157, sen gjorde vi kupolen. Sen på vägen hem stannade vi och sprang igenom nya gallerian i ludvika (utan att köpa något.....jag lovar)
Så jag var ganska mör när jag kom hem.

Men vilka fynd jag gjorde

gfh
En overall till Sigge, han behöver en nu när han ska vara på Dagis.
Annars har han en i tyg från babyavd som börjar bli aningens liten.
Denna gröna skönhet kostade 150:- (!) så den duger i nån vecka tills det blir vårigare väder=)

dfgdf
Sen lite till mig oxå, och tisha till Danielo, från Lager 157. notera att dom ljusa jeansen kostade 15,70:-
jo jag satte kommat rätt, 15,70. Det var nå nyöppningserbjudande=) Dom duger väl nångång för 15 spänn...

Det från kupolen orkar jag inte hämta och fota.

-

Ikväll ska Siggen sova hos sin farfar för första gången... det kommer gå jätte bra.
Och om inte annat så får dom väl EN sömnlös natt som dom dom ta igen de resterande 300dagarna av detta år.
Vi ska nemligen på stopet=) Jojomansan dom hade, som av en slump, öppet denna helg oxå!
Änglarna hörde mina böner!
Så ikväll ska vi hem till kära vänner och käka blodigt kött sen skaka rumpa på grängesbergs hetaste dansgolv.
Gå dit vetja! och ni Grängesbergare som ska dit, jag har inte peruk än! nu vet ni, så behöver ni inte glo eller fråga...

-

Så nu känns det bättre inför nästa veckas cellgiftsbehandling, jag kom även fram till att det nog är bra att jag ligger och mår skit under påskhelgen. Då bli jag nog ganska bra till veckan efter då Sigge ska fortsätta skolas in på dagis. Så jag kan vara med och fälla några separationsågest tårar.....=(
Mammas lilla goskille.....


Ca 1år sedan.... va liten och gul han var......



_______________________________________________________________________________


Det lovades ju en fråge stund, och här kommer alla frågor.

Jag undrar om dina kurser som du går på, vem håller i dom och hur hittar man något liknande? Verkar jätte spännande :)
Jag går på kurs i mediumskap varannan vecka hos Maria på Glädjevågen i Ludvika. Där får vi prova på allt inom mediumskap. Det är verkligen hur kul och intressant som helst!
Sen brukar jag nångång ibland gå en helhkurs med någon speciell inriktning. Hittils har jag gått medium-helgkurs och Ängla kurs.
I maj ska jag gå en kurs i att släppa taget och "läka" sig själv.
Om ni har intresse rekomenderar jag verkligen er att ta kontakt med Maria, ni kommer inte bli besvikna!

Har du alltid bott i Grängesberg? Trivs du där?

Jag har inte alltid bott här, vi flyttade hit för 10år sedan. år 2000.
JAg trivas jätte bra här, det är lungt och skönt.
Sen har jag ju alla kära vänner här.
Om jag nån gång skulle flytta så skulle jag flytta till usa, inte nån annan stad i Sverige iaf.

Japp där var alla mina frågor som jag fick... 2st... eller tre var det, men två om mediumkursen.


Nu hör jag Sigge ropar på mig, måste illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0