hej hej...

0-76819082506aeff7f1b5a548f17a7122.png

Kolla varifrån!

hej hej hej 
Nu ligger jag på soffan och saknar Sigge som bara den, han ska sova hos sin farmor inatt. På bilden visar jan hur stark han är :)
-
Behandlingen gick bra idag, men just nu mår jag skit. Mycket sämre än förra gången. Jag är tung i huvudet, ser dubbelt och lite illamående. Mina händer, fötter och ansikte "drar" ibland, blir liksom låsta för någon sekund. 
Hoppas jag bli bättre tills imorgon.
Nu ska jag rota igenom min medicinlåda efter nånting mot illamående.

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: s

tråkigt att du känner av mer biverkningar av cellgifts behandlingen. Men nu är behandlingen i gång och när det känns för jävligt kom då i håg att ta hjälp av dina nära och kära.

2010-03-10 @ 22:09:41
Postat av: Sanna

Har precis hittat din blogg och har läst och läst.. Blir inponerad av hur otroligt stark du verkar vara och är så pass ung för denna obehagliga sjukdom.. Jag bara ett år yngre än dig och du är verkligen en förebild. Kämpa på och va stark! Men kom ihåg, det är okej att må skit! Spy, gråt, skrik emellanåt. Om du inte redan gör det :) Stor kram på dig!



//Sanna.

2010-03-11 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0