helgen...

... nu sitter jag här med en skål godis, fast det e bara Måndag. Men det skiter jag i...

Helgen har varit jätte spännande, jag har gått en änglakurs.
Jag fick en massa budskap ifrån dom, och så fick jag lära mig att man måste BE om hjälp!
Så vad det än gäller, kom i håg att be era änglar om hjälp.
Ta en stund på kvällen innans ni somnar och säg till dom vad ni skulle vilja ha hjälp med och behöver.
Jag sa åt dom igår att jag behöver mer pengar..... hoppas det funkar.

(för er som inte tror på såna här andliga grejer, snälla ha överseende och fortsätt läs min blogg...)

Hela familjen här hemma snorar, Daniel har varit småkraslig hela helgen, Sigge har snorat och jag har kännt att något är på väg. Men jag har dunderkurerat mig. Så håll er borta dumma bacilusker!

Jag satt nyss och storböla i soffan... kännde mig hur utanför som helst.
Ville helst att cancern kunnde försvinna, bara för ett tag.
Jag vill bara slippa resten av behandlingarna, jag mår ju bra nu! varför tillsätta en massa konstiga gifter, som jag inte ens kan uttala, när jag blir och må dåligt av dom?
.................skit..............................................
Nästa helg är det nemligen invigning på detta lilla samhälles enda uteställe, stopet!
Jag är ingen partymänniska, men det hade varit väldans kul att gå dit. Alla ska ju dit, ALLA!
Utom cancer-emma som får ligga hemma på soffan och må som ett lass skit!
Faan, jävlahelveteskuksjukdom!
Kunde jag inte bara fått vara ung och fri ett tag till?

Den 1 april ska jag få nästa behandling.
Vilket också innebär, frutom att jag inte kan gå på stopet, att jag säkerligen inte kan stoppa i mig den mängden påskmat som jag vill! skitskitskit
Undra om jag kan få skjuta på behandligen till tisdagen eller nå? Måste fråga på onsdag när dom ringer.

Nu ska jag återgå till godisskålen så den inte känner sig utanför, stackarn.

Imorgon ska jag bli mer tacksam, och träna på att se possitiva saker i allt som händer. Det ska tydligen vara bra för själen och kroppen..... well....

sov gött!

Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh

Nej då! verkligen inte :D , tack för tipset! men de där med oljan fungerar INTE för mig. Har tryckt i mig en hel, gjorde de förra veckan. Inte ett skit hände förutom att ja började spy som en gnu! :P



Så ja tror hon kommer när hon kommer, fast det är riktigt segt. Kram!

2010-03-23 @ 11:02:23
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0