Löööördag

Välkommen kära lördag=)

Status; yr i bollen, ingen direkt sömn i natt så när jag vaknade hade jag världens huvudvärk. Men jag får taktik vila under dagen.
Håret sitter kvar, inte min fulla kalufs, men halva iaf=) Jag vågade inte ta ur tofsen och borsta igår men jag lär väl göra det idag.
Jag vågar knappt gnugga mig i ansiktet för jag är rädd att ögonbrynen ska falla av. Den dagen, den sorgen....

Idag ska Sigge sova hos mormor, om jag mår prima till kvällen så kanske jag och Daniel ska på födelsedags partaj. Men det visar sig, jag vågar inte lova för mycket.
Annars njuter vi av en kväll utan nattningsrutiner och vällingblandning=) och MELODIFESTIVALEN!

Nu lyssnar jag på Lady GaGas nya singel, telephone. Skit bra.
Första gången jag hörde den så fällde jag en eller två tårar, jag fattar inte riktigt varför... Tror det var för jag är avundsjuk, jag vill oxå hålla på med musik som jag älskar, sjunga spela dansa... Men just nu har jag lite cancer så det får vänta.
Just nu ska jag ta mig igenom behandlingen, tappa håret och försöka låta bli att sola! Fan jävlaskitcancer! vilken värdelös vår/sommar!

Om jag kunde spola tillbaka tiden nått år, och kanske ändra mina kost vanor så kanske detta aldrig hänt! är detta mitt fel?
Jag vill vara frisk, orka busa med min son, leva livet, jobba, träffa mäniskor och inte ha ett stort ärr på magen!

Det jag ser fram emot just nu;

  • Sigge ska börja på dagis =)
  • Mitt hår ska växa tillbaka och vara det vakraste håret som någonsin skådats!
  • Resa i höst, kanske.....
  • Börja jobba till sommaren.
  • Sola på sensommaren!

Nu är det slut deppat, nu ska jag bara omfamna livet! leva här och nu!
Och gå ner och ge min son gröt=)

Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: s

Blir så berörd av din blogg. Du sätter verkligen ord på dina tankar. Som jag skrivit till dig tidigare så kommer du vara glad att du skrivit ner din jobbiga resa. Förstår att du funderar mycket på varför. Att du vill hitta ett svar, varför just du, om du hade kunnat gjort något annorlunda. Men jag tror att det är viktigt att man inser att tyvärr drabbar dåliga saker bra människor och man får aldrig veta varför. Kram på dig

2010-03-14 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0