Måndag

Så var måndagen här, igen.

Helgen gick fint, vi var på födelsedags partajen och det var jätte trevligt. Kändes lite som förut, fast utan alkohol och feströkning =)(det får man cancer av.....)
Var riktigt skönt att träffa vänner på lite neutralmark.
Efter dom fått i sig lite så vågade en del till och med fråga hur jag mådde, hur det känndes och hur mina tankar snurrade om livet.
Men jag orkade inte prata så djupt så jag svarade bara glatt att allt kommer att ordna sig, vilket är precis vad det kommer göra!

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, kanske ska kolla kalendern så vi inte missar något viktigt som vi brukar göra.
Jag ska nog ta mig i kragen och rensa i skafferiet bara. Det är inte bra att ha ett stort skafferi för det får plats myyyyycket skit!

Den stora förändringen idag är väl att hålla sigge vaken till strax före tolv så han bara sover en lite längre middagslur ist för två korta. Med förhoppning att han ska vara behändigare att lägga på kvällarna. Det är just nu ett rent helvete! Men det går väl över tills han gifter sig.....=)

Hej så längeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0