Måndag...

... heeeeeeela dagen=)

Hej på er!
Nu var det några dagar sedan jag skrev ett riktigt inlägg, det har varit fullt upp hela helgen med kalas och div annat.

Allt har gått jätte bra, Sigge är hel nöjd.
Han fick jätte mycket fina presenter, mest kläder. Super bra!
Han kommer vara tuffast på Dagis.



Här gestaltar han hur jag såg ut ett år tidigare....

Nu är iaf jag trött på allt vad fika heter, eller ja... nästan iaf=)
massa fika 3dagar i sträck, just nu tror jag att jag befinner mig i nån slags socker koma.

Idag har jag varit hos onkologdoktorn, han skulle bara kolla hur det var med mig. Det tog 10 minuter (!)
Typiskt att man ska sitta och åka ända till falun för ett tiominuters läkarbesök....
Plus att jag ska dit på Onsdag igen, då för cytostatika.
Jag är lite nervös inför behandlingen, jag hoppas verkligen att jag mår lika bra dom kommande tre veckorna som jag gjort dom gångna.
Doktorn sa att man KAN reagera lite sämre på kommande behandlingar, då sa jag att jag  då INTE tänkte göra det=)

Håret är kvar än så länge iaf, börjar bli mycker på borsten

486
Efter en borstning.....

Jag börjar bli livrädd! jag vill inte tappa håret, hur ska jag kunna leva utan mitt hår. Jag vill inte vara flintskallig! JAG VILL INTE! Och jag vill nog inte raka av mig det, jag vågar inte.
Men jag måste nog snart, det är hår överallt här hemma. Man skulle kunna tro att vi har ett par tre hundar eller nå... nej då så mycket är det inte men jag hittar hår lite här och där.

SNÄLLA GODE ÄNGLAR; JAG VILL HA KVAR MITT HÅR!

Imorgon ska jag på mitt obligatoriska möte med distriktsköterskan för picline sköljning och blodprov inför cyton.
Nu smörgås och halv 8 hos mig.

Hjärtliga hälsningar Emma - Still alive and living!

Kommentarer
Postat av: sabina

Lika vacker med eller utan hår! Men förstår att de känns jobbigt. Men sen när det växer ut igen kommer det vara både tjockare och snyggare en någonsin! Och peruken var superfin!

Hoppas vi ses snart

2010-03-09 @ 22:44:45
URL: http://truediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0