onsdag

Hej.
Ursäkta min frånvaro, jag har lixom inte jaft tid till bloggen.
plus att ingenting specielt har hänt.
Eller JO
Sigge har fått dagis plats! super bra/läskigt.
Han ska dit och hälsa på sista mars.... lillgubben....
Men det går nog jätte bra, det enda jag är orolig för är hur sjuk han kommer vara.
Eftersom han har svår förkylningsastma så är jag rädd att vi blir liggandes i falun titt som tätt. Och jag får ju absolut inte bli sjuk! Men det fixar vi.

Håret sitter fortfarande, men det börjar bli mycket på borsten,
Detta fick jag i handen efter borstning.

hv

Men nu när jag bara går och väntar på att det ska ramla av, och håret är mörkt så tror jag att det blir mer märkbart, jag har alltid lossat mycket hår vid borstning.

Nu är jag hemskt sugen på att resa nånstans, jag och Daniel pratar om att åka nånstans han och jag i höst när behandlingen är slut. Det förtjänar vi tycker jag.
kanske usa igen, men jag tycker en ren solsemester!

Nu ska jag se halv 8 hos mig!

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0