Slödag

hej hej hej...
Nej jag är faktiskt inte ett dugg bakis, så det kan ni tyvärr inte gotta er i......
Till saken hör den att jag inte drack just något igår heller=)
Men kul var det iaf, först trevligt umgänge och mat med underbara vänner. Sen gick vi till stopet.
Fast det var ny ägare och renoverad övervåning så var det ganska lika iaf.
Men kul att träffa lite folk, spec arbetskamrater! (nu är ni nämda=))

Dagen har varit ganska innehållslös, frutom att vi sammanstrålade med familjen Andersson på eftermiddagen för lite traditonel söndags mat, pizza. Gott. trevligt och väldans trötta barn på slutet.
Sigge somnade just som en klubbad säl.


jnmh

Jag och Sigge lekte med lego idag.
(jag vet... jag är utbildad elektriker och så har jag väldens sladd härva i hörnet, PÅ en pedistal....
Och JA det står en näverlur bakom sladdhärvan.... döm mig ej!)


Nu ska jag börja ladda inför torsdagens kemoterapi!

/Emma - cancerchick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0