tacksam var det ja..

helloj Bloggen.

Dagen har varit oerhört innehålls lös och trökig, enda ljuspunkten var den traditionella veckohandlingen på MM.
Usch vilken dag, Sigge har varit allmänt grinig och jobbig, Daniel har varit slöare än vanligt och det gick åt skogen med min storstädning.
Får ta det i morgon ist.

Nu över till min nya lista! Jag skrev ju för ett tag sedan att jag skulle bli positivare och tacksammare.
jag tänkte knåpa ihop en lista varje dag över saker jag är tacksam över. (häng på vet'ja)
Och idag blir det premier!

Saker jag är tacksam för:
  • - Att jag lever
  • - Att Sigge somnade ganska bra nu på kvällen
  • - Att Daniel lagade mat
  • - Och tog han om disken
  • - Att lösgodiset bara kostade 19,90 kr kg på MM
  • - Att Flengis hjälpte mig bära in matkassarna, och Tomas.
  • - Och att Top Model börjar ikväll


Så nu måste jag kila så jag hinner se den sista punkten i listan.

Kommentarer
Postat av: kattis

Bra idè med listan. Ska göra en själv. Lycka till med behandlingen!

2010-03-30 @ 14:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0