Tisdag

åh ja ser att halv 8hos mig börjar nu..... Blir ett snabbt inlägg iaf.

Dagen har innehållit en massa rensning i garderoben, nu är det nästan tomt, bara nästan.
Det e bra för det är inplanerat ett shopping trip på fredag=) Då kan daniel inte säga att min garderob är full, för det e den inte....

Imorgon förmiddag ska jag få trans-healing...!?
Jag vet inte riktigt vad det är, men jag kan berätta imorgon.

Tänkte härma alla andra bloggar och ha en frågestund.
Är det något som ni vill veta om mig, min sjukdom, min familj eller vad jag har för skostorlek.
Nu har ni chansen att fråga. helt okej att vara anonym!
VÅGA FRÅGA!

ännu ett bildlöst inlägg... sorry menjag har bråttom.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

kolla gärna in min populära och omtyckta killblogg.

finns garanterat något du gillar där.

egenskrivna dikter är bara en sak att nämna.



Mvh: Beloni, där text blir till verklighet

2010-03-23 @ 20:12:13
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Jag undrar om dina kurser som du går på, vem håller i dom och hur hittar man något liknande? Verkar jätte spännande :)

2010-03-23 @ 22:08:59
Postat av: s

eftesom jag är väldigt intresserad av det mediala och tror väldigt starkt på det undrar jag oxå lite mer om de kurser du går. Har du kollat in overnaturligt.ifokus.se skit bra sida där det är många mediala övningar samt att man kan få lite budskap och hjälp där.

2010-03-24 @ 10:39:56
Postat av: Anonym

Har du alltid bott i grängesberg? trivs du bra där?

2010-03-24 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0