torsdag...

... fast jag har tyckt hela dagen att det varit fredag=)
Men i morgon är det fredag, och inte vilken fredag som helst utan... Sigges 1års dag!
Så dagen har delvis inneburit städning! vilket jag skulle bojkotta, men badrummet behövde verkligen städas.
Nu skiner gustavsbergan!

Idag har jag även varit på kvinnokliniken i falun för gynikologiskt ultraljud.... pärs.....
Men det gick bra, och fort. 5 min och 250kronor... tänk om dom var så dyra på malmskillnadsgatan.....?
Det syntes inget läskigt på nån äggstock iaf.
Det enda läskiga var väl när läkaren, som självklart var manlig, skrockade lite och sa -detta ska nog gå bra, samtidigt som han spruta glidslem på det där kondomliknande skyddet och trädde på det på ultraljuds pinnen.
Men inge cancer där iaf, tack gud.

Imorgon ska jag baka tårtbotten och lite annat till kalasen på lördag och söndag. Samt damsuga hela huset, vilket tar typ 1timme! drygt.
Varför var Daniel tvungen att bli handikappad just nu?


Här kommer en bild på mig och syrran när vi blir antastade av bart och lisa på Universal studios i Los Angeles.

hng

Han e en riktig tjyv den där Bart!

Nu vill jag åka låååååångt bort och glömma allt vad cellgift och cancer heter!

Men jag får nöja mej med soffan ikväll igen....

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: sabina

Du är så himla härlig Emma! Och verkligen duktig med allt. Stort grattis till lillkillen med!

2010-03-05 @ 00:55:22
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Tessa

Stort GRATTIS till den stora killen på 1års dagen!!! Hoppas han haft en bra dag me massa paket å tårta!!:)

2010-03-05 @ 21:51:08
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0