Vilken härlig...

0-5df2478dcad478ca2cbe974d4d95e50a.png

Kolla varifrån!

Vilken härlig dag! Jag har mått ganska bra faktiskt:) solen har varit givmild även idag men det kunde inte utnyttjas fullt ut av mig, jag är fortfarande ganska köldkänslig. Men Sigge var ute och åkte premiär "traktor" tur med sin farfar iaf. Sen har vi storhandlat:) riktig Svensson familj. 
-
Imorgon är det fullspäckat i kalendern. Jag ska skölja pic-line vid nio, sen ska Daniel vara hos ortopeden kl 13 i Falun(!) Och kl 16 ska vi på föräldramöte på dagis, sen är det mediumkurs kl 18 men det tror jag att jag kanske skippar. 
Full fart in i det sista!
-
Nu ska jag virka vidare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0