9 saker ni inte visste om Emma

-Jag använder fortfarande mina två OTROLIGT sköna mammatrosor

-Jag har två tatueringar, en skev stjärna på handleden och en döskalle på foten.

-Jag har spelat fiol i ca 4år, men kan fortfarande inte läsa noter. Jag spelar på gehör och fusklappar:)

-Jag har blivit mobbad under mellanstadiet för att jag inte "hade" några bröst. Vilket resulterade i att jag stoppade  bh mellan åk 7-9. Nu är jag ganska tillfreds med mina bröst. (Barn är elaka!)

-I mitt släkt träd finns Carl Michael Bellman, den kända svenska diktaren. Inte en rysk och en tysk och en bellman bellman. Det hade kanske varit lite roligare iåförsej.

-På min önskelista varenda jul står ett sminkhuvud, ni vet sånt man hade när man var liten. Som man kan fixa både hår och smink på. Men tyvärr har jag fortfarande inte fått något.

-Jag har liktorn på min ena lilltå!

-Fick jag chansen skulle jag utan tvekan jufsa med Håkan Hellström. Helst gifta mig med han och bli mamma till hans barn.

-Jag har inte putsat fönstrerna hemma på två år! ha lite överseende med att jag just nu är sjuk....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0