Faaaaasiken!

Det har kört ihop sig lite.

Det var ju "studiedag" på dagis imorgon, det hade jag helt glömt bort. Daniel med. Och självklart så var det dunderviktigt att Daniel infann sig på jobbet i morgon, för dom skulle göra nå som bara han visste hur man gjorde bla bla bla... sen orkade jag inte riktigt lyssna på vad han sa....
Men min mamma skulle jätte gärna vara ledig imorgon och ha Sigge.
MEN hon ringde nyss och sa att hennes arbetskamrat, hon jobbar i skolbespisningen på malmenskolan där är dom bara två mattanter, hade hört av sig och skulle vara hemma imorgon för hennes son var sjuk!
Typiskt!
Jag SKULLE ju ha varit hemma! Jag VILLE vara hemma!
Att inte ens vara inärheten, inte kunna hjälpa, inte kunna vara hemma SUGER!

Men det ordnade sig nyss, Daniels papa ville väldig gärna vara barnvakt. Han åker till norge imorgon kväll så lite kvalitetstid med barnbarnet/farfar var uppskattat från båda sidor.

Tack gode gud för alla mina med människor!



-



Ikea trippen gick skit bra iaf.
jag hittade dit, och åkte lite vilse på vägen hem.
Men alla vägar bär till sjukhuset här i Uppsala, så jag hittade rätt tillslut.
Faan vad jag e bra!
Nu börjar snart greys, jihoooooo

tack för idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0