Framme

nu är jag installerad i Uppsala sedan några timmar tillbaka.
Man blir lite lätt glömsk av cellgift, jag var nämligen bobsäker, helt 100% säker på att cyton skulle börja vid 13tiden. Men halv tolv ringde sköterskan och undrade vart jag befann mig. Jag skulle tydligen ha vart där kl 11... Men det gick bra endå, fick skjuta på strålningen lite bara.
Cyton gick iaf jätte bra, jag mår precis som vanligt.
Strålningen gick oxå bra, det känndes inte ett dugg. Fast jag kände efter med varenda känselspröt i hela kroppen så känder inget. Det enda som såklart inträffade under strålningen var att maskinen inte riktigt ville som sköterskorna ville. Jag strålas på 5olika ställer runt magen tror jag. Och det sista stället ville inte maskinen ställa in sig efter, så jag fick snällt klä på mig alla kläder igen och traska barfota till nästa rum där dom hade en likadan maskin som tur var.
Hoppas den ursprungliga maskinen funkar som den ska imorgon.
Jag ska även trippelkolla tid lappen så jag INTE kommer förent igen.

Hotellet här är jätte fint, trevliga människor oxå. Bara typ två under 30 men det spelar ingen roll. Dom är jätte trevliga allihopa. Ibland tycker jag att det kan vara lättare att samtala med äldre människor. vet inte riktigt varför, det bara är det.

Nu ska jag lägga mig på soffan och absolut inte tänka på Sigge....

God natt

Kommentarer
Postat av: s

Hej

läser som vanligt din blogg. Du är stark och snart är det september och du kan börja ett nytt kapitel i livet. Blir så himla nyfiken på den där moxa lampan dus kriver så mycket om. Är den bra vid allsorts smärta också? Vart kan man köpa en sådan lampa och blir man ruinerad av det? Jag är som sagt väldigt intresserad av allt andligt och healing.

många kramar till dig

2010-05-04 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0