Härliga helg

Den har gått fort, intensiva dagar.
Imorgon bitti kl 0635 hämtas jag upp här utanför dörra. Men det är bara tre dagar nästa vecka. Eller bara en egentligen. Träffar ju Sigge på måndag morgon, sen på onsdag kväll=)

Jag har en hemsk ovana kom jag fram till igår! Eller ovana och ovana, en hemsk förtjusning kanske man ska kalla det. Vi åt tacos igår kväll, och när vi käkat klart så sitter jag och skedar in den sista creme frächen i käften!!!    Det är ju så GOTT! Jag ska nog börja äta ren creme fräsch oftare. Undra vad man kan ha till? Sylt? Doppa chips? jag får prova mig fram.
Nån annan som gillar cräm fräsh?  (jag har inte den blekaste hur det stavas föresten....)

På dagens schema står 3års kalas=) Jag hoppas på mycke fikabrö och en smetig tårta.
Sen ska jag bara packa ihop inför min kort vecka.


hade så länge

Kommentarer
Postat av: kusin sara

JAG älskar kräm fräsh jag med! fruktansvärt gott!!<3

2010-05-10 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0