Härligt hemma! Resan hem gick jätte bra, j...

img_0388 (MMS)

Härligt hemma! Resan hem gick jätte bra, jag lämnade Uppsala kl13 och var hemma typ 15.30. Skönt! Sigge vart superglad när jag kom, trodde jag. Det enda han ville göra var att sitta och ratta i min bil. Tokskallen:) Nu ligger jag utfläckt på min sköna soffa och ser på tv. Imorgon ska vi käka korv, godis och marknadsnogat. Och om Daniel har tur så finns det langos på marknaden.  - Jag har otroligt ont i örat, fortfarande lock och ont. Undra om jag måste svänga förbi akuten imorgon? Nej jag törs nog inte gå till akuten här i Ludvika spec inte på helgen. Då har dom bara stressade jourläkare, jag väntar till på måndag så det blir riktigt. Men fasiken va ont det gör, nu förstår jag varför ungarna skriker när dom har öroninflamtion. Kan man ha öroninflamtion som vuxen? Måste bero på att jag inte har nå hår som skyddar...        Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0