Heej blöggen. Nu är jag tillbax i Uppsala....

img_0357 (MMS)

Heej blöggen. Nu är jag tillbax i Uppsala. Denna vecka tag jag egen bil! Jag ska åka hem på Onsdag för det är service på maskinen resten av veckan. Och om jag åker egen bil så är jag hemma flera timmar tidigare. Det uppskattas. Resan hit gick jätte bra, det gick t.o.m bra att köra till parkeringshuset här mitt i Stan. Fan va jag är bra med tanke på att vi inte har varken rödljus eller rondell i Grängesberg:) På bilden ser ni mitt lilla "altare" Jag har änglar på besök i några dagar då skulle man ha ett ljus, en vit blomma och ett äpple på ett kuvert med tre önskingar.   -   Cyton och strålningen gick jätte bra idag med. 14de strålnings gången var det , 11 kvar:)    Nu ska jag bara vila på rummet och invänta middagen.   Ciao bellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0