Hemgång!

Hallojsan, nu är jag snart på väg hem. Eller ja om typ 3timmar iallafall. Bussen går kl 14 härifrån och en dam som bor i Ludvika brukar vara hemma vid 18-18,30. Så där har ni min underbara eftermiddag.

Nu efter att ha tagit det skit lungt hela förmiddagen blir jag såklart skit stressad! Jag är världens tidsooptimist! När jag ex bodde på kyrkbacken (som ligger granne med min arbetsplats, spendrups) räknade jag med att det skulle ta 15minuter att gå dit! det tar typ 3minuter!
Så jag är jämt stressad och har ingen som helst realistisk tidsuppfatning.
Till saken hör den att jag för tredjegången denna vecka har kollat fel på strålningstiden! den är inte 13.45 utan 12.45. Så jag ska gå ner och käka lunch nu sen illa till sjukhuset, sen tillbaka och så hoppas jag på bussen här vid hotellet ist för vid sjukhuset.
Det blir nog bra, ikväll får jag iaf träffa Sigge och Daniel<3

Nu ska jag packa ihop datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0