Isen har smält

Okej, min sorg har gått över, men bara lite....
Jag behöver ju strålningen, men jag vill ju vara hemma oxå.

Men jag kom på att hantverkarna som fixar i köket efter vattenskadan ska lägga nytt golv där i veckan. Så om jag skulle vara hemma så kan jag ju inte slappa omkring i skitig tröja och fula shorts. äta frukost vid tio och duscha med öppen dörr. Så det kanske är bättre att jag inte är hemma=)


Efter middan så tog jag bilen från det svindyra parkeringsgaraget och hittade en aldeles ypperlig parkering vid studenternas IP, aldeles nedanför sjukan.
10kr dygnet    Gillar't

Imorgon tänkte jag ta en road trip till IKEA. Hoppas jag hittar dit och hem....
Är ganska stolt över hur mycket jag har tagit mig mod till att göra själv. Jag börjar bli VUXEN.

Saker jag gjort här i Uppsala själv, helt utan tillbehör!

Tagit bilen hit själv, äver kört runt i stan, utan kartläsare/gps.
Beställt taxi.
Åkt taxi.
Ätit lunch själv på div resturanger.
Sover på hotell.
Går på stan (tråkigt!)
Ska åka till ikea.
Lär känna nya människor.


Såna saker som jag annars inte brukar göra själv, men jag är så jäkla bra så jag fixar det.
Ni tycker säkert att det är hellöjliga grejjer, som ni kanske gort själv en miljon gånger.
Men för en nybörjarstorstadsbo är det en bragd.

Nu ska jag läsa i boken min sen sova.

Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0