jahpps

IIIIII morgon är de fredag!
Då far jag hemöver, värsta helgpermissen!
Skönt.

Dagen har flytit på, jag har sovit mycket idag. Skönt.
Jag vet inte om jag bara va trött eller om jag var strålningstrött.
Ska snart knoppa så jag orkar köra hem i möra.

En underbar patient här, mamman som har en 4månader son. Har jag berättat om henne??
Iaf, hennes son är här sen igår.
Oh vilken liten gobit, då fick ja inte just nå mer hemlängtan....
Och jag vart ännu mer att längta efter mer barn(!) Jag är jätte sugen på att skaffa mer barn, men självklart måste jag vänta typ 3år.... Typiskt!
Sigge sover inte hela natten än och jag vill ha mer barn.... Bra Emma! =)
Men tänk att få gosa med en lite knodd som inte kan åla sig ur greppet. Eller att vyssa nån till sömn i famnen, underbara barn.
Om 3år får jag skaffa 5 hungriga ungar till.
Eller inte.....

Ihelgen vankas det marknad i Ludvika, hoppas det inte regnar allt för mye så jag och min lilla familj kan åka dit och smälla i oss langos, munkar och marknadsnogat. Vore najs.
Sen är det ju mors dag på söndag! Jag tänkte baka en rabarberpaj till mammafikat. Gött.

Nu ska jag ringa och säga godnatt till min kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0