Lite helg

borta bra men hemma bäst!

Underbart att komma hem till en lite kille som kommer springande och gapskrattar! Det gör livet värt att leva.

Hem resan gick fint. Jag fick "sitta" med en jätte gullig dam ifrån hotellet. Hon är jätte trevlig, hon visade mig sin bröstprotes(!) Hon hade den i väskan. Jag kände tillochmed på den. hahah Mycket kan man dela med sig av till sina med patienter.
Den kändes som ett riktigt bröst btw.

Denna, jag vet regninga, helg ska vi campa. Vi har nyss köpt en husvagn så vi ska ut på premier tur i helgen. Regn eller icke spelar ingen roll.
Ja vi får se hur länge vi orkar om det spöregnar.
Så det blir inte så mycket mer update här förens på söndag. Så återkomm då.

Trevlig lååååååång helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0