Morron!

Äntligen Onsdag!
Idag åker jag hem hem hem.        Underbart!
Kl 14 sharp.

Jag har strålning kl 13.15, jag har dubbelkollat så det är verkligen 13.15. Jag har problem med digitalatider.
Det skulle nog vara bättre om dom bokstaverade tiderna åt mig. Kvart över ett.
Ska nog be om det i fortsättningen.

Himlen är klartblå idag med, blir nog lika fint väder idag med. Topp! Fast jag ska ju sitta instängd i en buss i två och en halvtimme så det blir väl bastu varning även denna hemresa.

Jag skulle vilja ha en ny header, och ett helt nytt tema på bloggen. Nått man blir riktigt glad av. Med lite pics på mig med olika frissor/peruker.
Nån som kan hjälpa mig?
Jag får kika runt lite på webben efter hjälp.

Nu ska jag kika klart på vakna med the voice.

tack och hejsan

Kommentarer
Postat av: Camilla - Webdesign & Foto

Hej!

Vet inte om du känner igen mig, din morbror Pärs sambo Pias dotter Camilla :)



Läser din blogg lite då och då och såg det du skrev angående design, kan gärna hjälpa dig om du vill :)

2010-05-12 @ 08:46:35
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0