Saknar

Usch   va   mycket   grejer   jag   saknar   just   nu.
Sigge
Daniel
Resten av familjen
Vännerna
Håret
Sola
Arbetskamraterna
Jobbet
Katterna
Grängesberg

Å Sigge han blir så stor, det händer grejer varje dag. Nya ord, eller mummel, nya bus och nya danser=) Sigge älskar musik, så fort han tror att han hör musik så dansar han. Han älskar att spela munspel och blockflöjt. Trumma på sin trumma blir han bättre och bättre på. Jag kanske ska införskaffa han en gitarr eller keybord och drilla han till en artist redan nu?!  Alla barn gillar säker musik, men mitt barn är bäst!......=)
Jag vill vara hemma nu!
Men snart är det fredag.

Hoppas det är lika strålande sol här imorgon då ska jag slå mig ner i parken och tjuvsola lite=)
Jag har verkligen abstinens, sola hör ju till sommar.
Jävlaskitcancer      (jag VET man kan få cancer av att sola oxå)

Strålningen gick bra idag med, imorgon är det läkarbesök och strålning på schemat. Ska skriva ner ett par svåra frågor till doktorn så han får arbeta lite.

Nu ska jag kika på Jade på tv4+.

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0