Tisdag va?

Ännu en dag som flyygit förbi.
Denna da´ har varit toppen. Jag har haft finbesök ifrån huvudstaden som ni kanske såg.
Kändisfrisören Marcus, han har bara kända kunder på sin salong! =)
Så ska ni frisera er i sthlm fråga efter Marcus M.
Vi har sprungit på stan hela dagen, käkat onyttigt, mjukglass och jordgubbar.
Och det har varit helt otroligt varm här idag.
Alla har shorts /sommarkläder utom jag. Jag har likbleka ben.
Men en tub BUS så var det problemet ur världen.

Strålningen gick bra, lite krångel som vanligt med det ena strålnings fältet. Men det gick bra endå.

Jag har glömt min kamera hemma! Måste komma ihåg den nästa vecka så jag kan visa er lite bilder på hur det ser ut här. Lite tråkigt att bara skicka mms hela tiden.
Nästa vecka är det förövrigt kort vecka igen! Min maskin ska servas torsdag fredag så jag åker hem på onsdagen. Topp! Långledigt!
Tror jag ska baka något riktigt smaskigt och hälsa på jobbet=) Eller va tycker tappteknik? Förslag på bakverk som räcker till många?

Nu ska jag ringa min ömma moder, hon och syrran är i hårdträning för dom ska "springa" göteborgsvarvet i helgen. Jag skulle också vart med, men tar det nästa år igen så jag hinner tråna lite före. Vart lite annat iår...

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Börje Bergstrand

En sockerkaka skulle sitta fint.Ha det bra alla

hälsar.

2010-05-19 @ 09:25:59
Postat av: kusin sara

mockarutor funkar alltid bra! blir mycket och går relativit fort! heja malin och marie i helgen! :P pappa tränar förfullt han med! ^^

2010-05-19 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0