Väldans ledsen

Åh va sur jag är nu!

Idag på strålningen så bad jag om att få klisterlappar över mina strek imorgon så jag inte duschar bort dom under min långhelg.
Då undrade sköterskorna vad jag yrade om, jag var ju inbokad hela veckan!
-helvetesjävlaapskithålsugballefanfanfan, precis så lät det i mit huvud då.

Men jag hade ju blivit informerad om att jag var ledig tors-fred pga servicen, receptionisten hade tom avbokat mitt hotellrum under dom dagarna. Jag sa allt det till sköterskorna som fixade allt så nu åker jag hem på fredag!!!!!!
Under strålningen håll jag på att börja grina, jag hållimot tårarna för jag får inte röra mig en milimeter.
jag vet att det är bättre att göra strålningen så sammanhängande som möjligt, men jag var ju inställd på att åka hem imorgon. Träffa Sigge, åka cab med flengström, grejja hemma och hälsa på jobbet. Där sket jag en lök kan man säga.
Tyvärr tappteknik eran goda, saftiga kaloribomb till sockerkaka får vänta tills strålningen är klar.

Plus att jag har ju egen bil, är ni medvetna om vad det kostar att parkera här. Kommar vara ruinerad innan veckan är slut. skitskitskitskitfanskitskit

sdsdsdsd

Kommentarer
Postat av: Marih

Tips! Finns gott om gratisparkeringar i närheten av sjukhuset. Vart bor du på hotell? Hotell Uppsala? Maila mig så ska du få tips om gratis parkeringar ;) Det är snuskigt att behöva betala typ 25.-/tim

2010-05-25 @ 15:06:25
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åhh, va jobbigt när man är inställd på att få komma hem!! Men du verkar vara så stark så det fixar du nog "lätt"! Kämpa på!

2010-05-25 @ 20:24:40
Postat av: Fia

Naaw hjärtat då..:S Men sen när du kommer hem måste du komma och bo på lantgård..;) <3

2010-05-25 @ 21:44:05
Postat av: Helena

Har själv genomgått allt det där. Ventrikelcancer också. 2007 fick jag cellgifter och genomgick en total gastrorektomi. Har ingen magsäck alls. Det kommer att gå jättebra för dig. Kämpa på!

2010-05-27 @ 09:26:05
URL: http://pointblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0