Binnikemask!    

img_0784 (MMS)

Kolla i mitt drän från magen! Värsta slamsan i hela röret! Jag var helt säker på att det var en binnikemask, men det bar det inte. Det är koagulerad cellvätska... Äckligt iaf.       Jo jag var till Falun i lördags för att få ett nytt drän efter som mitt förra slutat fungera. Då satt dom ett lika tunt på andra sidan. Men det funkar inte heller! Skit läkare, så idag ska jag upp till Falun igen och få en grövre slang. Med tanke på alla slamsor som kommer ut så var det väl ganska självklart att det skulle bli stopp i det minstaste röret! Puckon.       Jag har haft en riktig depp vecka föregående vecka. Men denna vecka känns bättre.     Infektionen håller på att ge sig tror jag, febern är inte lika hög som den var förra veckan, så nu är jag snart fit for fight igen!  Nu ska jag invänta ett samtal ifrån falun. Hare bra allihopa


Kommentarer
Postat av: Majsan

Härligt o höra ifrån dig igen!

Men jösses varför ska läkarna krångla till det så för dig o förhoppningsvis så är det slut på krånglet nu!!!

Vad skönt att infektionen börjar ge med sig med tycker jag o jag håller tummarna nu att det går framåt för dig nu!!



En hel bunt med bamsestyrkekramar till dig!!!

2010-11-01 @ 12:44:08
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att det blir bättre! åh vad de var skönt att se ett inlägg ifrån dig!

2010-11-01 @ 16:41:02
Postat av: Majsan

Hallå där!



Hoppas att det gick bra för dig idag i Falun o att dom får nån ordning på det där röret o förhoppningsvis slipper din smärta.

Du har funnits i mina tankar hela dagen idag!

Ha de så gott det bara går nu o bamsekramar!

2010-11-01 @ 20:24:14
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Persson

Ha ha, det ser verkligen ut som en mask...Hoppas den rackarn ser till att krypa ut snabbt.

Hopplöst det där med läkarna och dränen - konstigt att saker aldrig bara kan bli bra från början...

Jaja, ta hand om dig tills nästa gång

2010-11-01 @ 23:42:45
Postat av: Persson

Hmmmm, jag gillar inte när du blir så här tyst....

Hoppas i vilket fall som att du blivit av med vätskan och att du kan vara hemma igen...

Kramen

2010-11-03 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0