torsdag.

hey.
Jag har inte orkat uppdatera på några dagar.
Jag fick nytt drän i tisdags, ett större i det gammla plus ett till brevid.
Så nu vankar jag fram med två påsar på magen.....

Annars är de faktiskt riktigt bra, febern är så gott som borta och jag har slutat med antibiotika(stavning?)
Så snart är jag frisk och kan äntligen få mina efterlängtade cellgifter!

Idag ska jag få fin besök så jag ska gå ner och plocka ihop lite snart.
Föresten!
Ni kikar väl på robinson?!
Har ni sett Marcus Metsomäki?
Min kompis, frisören?
Hoppas ni hejjar på han för det gör jag.
GO MARCUS!


Nu ska jag vanka nedåt!

Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Skönt att höra att du mår lite bättre! Håller tummarna för att du snart kan få dina välbehövliga gifter!

2010-11-04 @ 12:48:58
Postat av: s

Vad härligt att höra att du mår bättre. Kommer att forsätta skicka så mycket positiv energi jag bara kan. Kom i håg.. du är ALDRIG ensam. Många kramar

från S

2010-11-04 @ 20:09:35
Postat av: Madde

Massor av kramar!! Har du virkat eller stickat na mer? Tycker dina vantar var finfina, har en polare som ar sjuk och ska kopa en san dar broderiram till henne, brodera e ju kul nar man inte har nat annat for sej!!

2010-11-06 @ 03:51:35
Postat av: Marcus.

EMMA EMMA <3

Hoppas att allt blir bra snart :))

Vad kul att du hejar på mig ;)

JAG HEJAR PÅ DIG! :D Vi ses snart!

2010-11-06 @ 11:48:01
URL: http://marcuslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0