hEmmmmmma!

japp igår fick jag åka hem.
Hur skönt som helst. Så mycket skönare att vara hemma och vara sjuk än att ligga i en svettig sjuksäng 23timmar om dygnet när jag kan få samma meducin hemma.

Igår firade vi mig lite, bara mamma, syster och bror fick komma.
Jag ska vara lite isolerad så OM någon vill komma och fira mig så tar vi det till helgen ist.
Bästaste presenten igår var att få komma hem till min stora kille som har fått en ny tand, nu har han 16tänder! helt sjukt vad fort det går.

Ihelgen kommer även Sigges nya tremänning från sthlm på visit.
Sam heter han, och vad jag har sett på korten jag fått så är han urgullig!
Jag hoppas jag inte har feber då så jag kan åka och mysa lite med han.


Idag mår jag ganska bra, lite ont i magen bara, men det får jag smärtstillande mot, och det är ju kul...=)


Nu ska jag duscha av mig allt sjukhussvett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att veta att du e hemma!! hoppas du haft en bra födelsedag!

2010-10-19 @ 18:45:50
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Så skönt att du har fått komma hem! Är det någonstans du kan tanka positiv energi så är det såklart hemma hos din familj! Kämpa på!

2010-10-19 @ 19:48:29
Postat av: s

vad skönt att du fått komma hem. Forsätt nu att krya på dig. Skickar så mycket positiv energi jag kan till dig

Många kramar

2010-10-19 @ 20:16:54
Postat av: [email protected]

Förstår att det är skönt att vara hemma igen. Vi kommer och grattar när du känner dig redo för besök.Ska ut och shoppa i morgon, önskas det ett mjukt eller hårt paket?:-)

Bamse och energikramar från A-K Johan och Melissa

2010-10-19 @ 22:31:13
Postat av: Åse

Det finns inte många duschtillfällen som är skönare än dem när man legat på sjukhus :-)

Skönt att du är hemma, ta hand om er!

2010-10-19 @ 23:12:14
URL: http://gustie-harochnu.blogspot.com/
Postat av: Persson

YES!! Klart att du ska vara hemma hos Sigge! Jag hatar sjukhus och den doft som finns där. Jag vet att det är bra ställen men ibland har man helt enkelt fått nog!

Hoppas du kan få din behandling nästa vecka....

Kramen

2010-10-20 @ 14:23:16
Postat av: Majsan

Åååååå vad vdet glädjer mig o höra att du fick komma hem alltid skönast o vara hemma! Skickar dig en massa bamsestyrkekramar o en massa posetiv energi!

2010-10-21 @ 13:06:45
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! hur är det egentligen med dig? blir lite orolig, det e ju inte mycket aktivitet i bloggen, men förstår att du inte orkar!! kämpa på nu!! ber för dig!

2010-10-22 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0