I min mysse.    

img_0770 (MMS)

   Fasiken vad jag tappar mycket hår. Imorgon när jag kommer hem så ska jag skala av mig håret!     Juste jag är på sjukan igen... Fick åka hit i torsdags pga att febern inte gett med sig ett dugg och smärtorna i magen blivit värre. Min läkare i Ludvika misstänkte blindtarmsinflamation. Så i torsdags fick jag göra både ultraljud( ingen bebbe tyvärr...) och en ny ct röntgen. Men även denna gång hittade dom inget, och inget på blindtarmen. Så dom har bytt lite antibiotika sorter och febern har gått ner lite. Så imorgon får jag åka hem igen:)     Nu får dom fasiken fixa febern och värken, jag behöver ju cellgiftet som jag tvingats hoppa över i två veckor. På torsdag har jag en ny tid. Jag håller tummarna för att det blir av då.   Nu ska jag kika på nyheterna sen idol, hoppas jag sover som en stock inatt så morgondagen kommer fooort!   Ha en trevlig fredag med massa fredags mys, om det är nån som ska käka mys när hon kan äta igen så är det J A G!


Kommentarer
Postat av: Smebacken

Tänker på dig....

Varma styrkekramar från Smebacken

2010-10-23 @ 08:35:36
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Stackare, vad du ska behöva stå ut med mycket nu när du bara ska fokusera på att bli bättre! Hoppas nu att febern gett med sig och att du är hemma igen! Styrkekramar från södern!

2010-10-23 @ 17:03:13
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

hej, läst igen lite nu på din blogg o jag tycker du är enormt stark, känner igen mig i många delar.



sv: Jo det blev bättre kvalite, men tyvärr så har jag alltid uppsatt o tuperat pga att jag ej gillar längden, så det börjar bli mer o bler slitet :/



antingen vill jag ha det kort eller långt. trivdes som fisken i vattnet förra sommaren då jag hade rakat :) jätte skönt på sommaren.



tusen kramar

2010-10-23 @ 17:09:31
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja man får göra så gott man kan med barnen. Som du skriver får man kolla innehålls förteckningen lite nogrannare bara och försöka ta det bästa alternativet!!



Kram på dig!

2010-10-25 @ 18:27:02
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Persson

Fan, det är ju inte där du ska vara! Du ska ju vara hemma med Siggeboy! Hoppas att du är hemma nu när jag skriver detta....

Kram

2010-10-26 @ 17:17:11
Postat av: Jenny

Hejsan!



Har läst hela din blogg och gråtit men oxå skrattat åt din sons hyss.

Vill bara ge dig en mängd styrkekramar till dig, framförallt från mina två barn så du får vara mamma till din son och se honom växa upp. Jag tror barns själakraft är så mycket starkare än oss vuxnas så mina 2 barn skickar en massa kramar till dig och din familj.



Kram Jenny

2010-10-26 @ 18:30:44
URL: http://bressays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0