Lite uppdatering

Hej
Vill bara visa att jag lever.

Jag är hemma, jag får dropp här.
Det är jätte skönt att få vara hemma och sköterskorna som kommer hit är urgulliga.

På måndag är det dax för andra behandlingen.
Just nu håller jag på med mycket "tankearbete"
Jag tänker minst 15minuter om dagen på hur tumören krymper.
Jag får även fantastisk hjälp av min vän Maria. Hon arbetar som medium i ludvika på glädjevågen.
Hon ska hjälpa mig gå till botten med denna tumör.
Varför finns den egentligen?
Hon skickar även healing varje dag.

Jag måste även börja focusera på mig själv!
Vilket är lättare sagt än gjort efter 22 års behagande av alla andra.
Hur focuserar man på sig själv egentligen?

Jag mår bra så länge jag inte äter något. Vilket är svårt.
Men men, snart kan jag äta igen.

Nu vet ni dags läget=)

Jag återkommer när jag orkar.

Tusen tack för alla komentarer!
Jag älskar er allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Skönt att höra att du har det ganska bra trots allt, och att du får vara hemma med din familj och njuta av din söta son! Skickar lite positiv energi (om du nu skulle behöva lite extra)ända här nere ifrån södern och ser en väldigt krympande tumör framför mig :)



Styrkekramar!

2010-10-08 @ 12:25:49
Postat av: Johan

Jag hoppas det kommer bli bättre för dig snart! Håll ut och kämpa på lite till! Fortsätt tänka dina bra tankar, det måste medföra gott!

2010-10-08 @ 12:44:19
Postat av: Kajsa

Åhh vad underbart att höra från dig!

Kan inget om healing men hoppas att alla tankar på dig på något vis kan överföras som positiv energi åt dig (vi är ju uppenbarligen ganska många så..=)



Fortsätt fighten så här nu!!

KRAMAR

2010-10-08 @ 14:03:12
Postat av: Ludvikabo

Styrke kramar ttill dig o familjen!

Kämpa på, detta fixar du! <3

2010-10-08 @ 15:04:52
Postat av: emelie

Kämpa på! Tänker på dig <3

DU klarar detta

2010-10-08 @ 15:10:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att höra från dig här!!

Skönt att det verkar gå på rätt håll

Tänk bort dom små elaka monstren och lite gift på det så är dom snart borta!!



Kram

2010-10-08 @ 17:53:22
Postat av: Jenny

Hej!



Du känner inte mig. Men de senaste månaderna har jag varit en aktiv läsare av din blogg. Måste säga att jag beundrar din styrka. Önskar att jag hade den ibland.



Krya på dig

2010-10-08 @ 18:52:36
URL: http://www.datajenny.se
Postat av: s

Hej

åh så glad jag blev när du uppdaterar. Skickar dagligen varma tankar till dig. Läste om en kvinna som "tänkte´" bort sina två stora levertumörer. Läkarna hade gett henne 2 år men när hon kom på kontroll var det borta. Utan att läkarna kunde förklara hur. angående healing.. om vi är många som skickar till dig när du tänker bort dina tumörer så får det ännu bättre kraft. Många varma kramar och krya på dig..

2010-10-08 @ 22:33:10
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Härligt att höra att du har det hyfsat trots allt, och att du kämpar på. Måste vara skönt att få vara hemma med familjen! Sänder positiva tankar här nere ifrån södern. Styrkekramar!

2010-10-08 @ 23:20:41
Postat av: Persson

Fy sååååå glad jag blir över att du har gjort ett inlägg!!

Nu hoppas jag stenhårt på att giftet utrotar skiten, DU klarar detta.

Själv sitter jag här och dricker en näringsdryck - så kan det va här i livet!!

TACK för att du lät oss veta och jag vill gärna ´läsa mer...

Kramen

2010-10-08 @ 23:31:33
Postat av: Åse

Du satte pricken över i:et på min kväll, så himla skönt att höra från dig och att du har kämpaglöden kvar. Du kommer att ge de här hemska cancercellerna en match som heter duga, och slänga dem dit pepparn växer!



Jag tror mycket på det mentala, att tro på något gör underverk. Så att fokusera på att tänka bort tumören är något jag tror är bra. Det har ju t o m använts för dem som vill gå ner i vikt, man ska tänka att man tränar och aktiverar sig, så lurar man musklerna att tro att man gör det.



Många kramar till dig, så gott att höra ifrån dig igen!

2010-10-08 @ 23:32:23
URL: http://gustie-harochnu.blogspot.com/
Postat av: Smebacken

Med din otroliga styrka och all positiv energi från oss medmänniskor, så ska du segra över dessa små fula monster.

Du finns i min varma tanke...

2010-10-09 @ 08:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0