Nu har jag inte mycket hår kvar att skryta...

img_0776 (MMS)

Nu har jag inte mycket hår kvar att skryta med. Jag måste raka av det idag, jag skulle ha gjort det för flera dagar sedan.   Men jag har haft otroligt ont i magen. Den har varit sprängfylld och stenhård. Jag har inte kunnat resa mig själv från soffan utan några smärtstillande medel. Dränet den satt på lördag kväll är kvar med det har inte kommit ut någonting så dom kanske måste sätta om det. Fast när dom drar ut med spruta för hans så kommer det ut massa vätska... Konstigt. Igår fick vi ut en halv öiter


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Otroligt gripande blogg - står på jobbet med blanka ögon just nu.



Många kramar från mig!

2010-10-27 @ 10:43:12
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Persson

Skit i håret - det växer nytt!! Klipp av det bara men glöm inte att köpa mössa som du kan ha när du sover - kan bli kallt annars!!

Hmmm, det måste göra ont med vätska i buken - kan de inte tömma ut allt för hand? Måste ju vara bättre för dig...

Kramen

2010-10-27 @ 12:30:39
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Usch vilken skit att du ska ha så ont! :( Hoppas att de får ordning på dränet och att du är kry nog att få de behandlingar du ska. Många tankar och kramar till dig!

2010-10-27 @ 15:12:24
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Hej Emma! Jag brukar vara in och läsa din blogg men aldrig kommenterat. Vill säga till dig att du är en riktigt kämpe och klart du kommer klara dig igenom det här! :)



Du fått en award inne hos mig, kika in: Du har fått en Award! http://surrovich.blogg.se/2010/october/utkast-okt-27-2010.html



/Sandra

2010-10-27 @ 15:31:26
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: s

Skickar en stor kram..

2010-10-27 @ 20:27:57
Postat av: Majsan

Men Emma då om du ändå kunde få slippa smärtan!

Jag hoppas verkligen att dom hjälper dig så du får bort vätskan o smärtan!

Jag tänker på dig dagligen O jag är rätt så säker på att många av oss här hjälper dig med tankekraft på att monstret ska försvinna!Sköt om dig så gott det går o en massa bamsestyrkekramar till dig!



2010-10-28 @ 18:55:24
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin Holm

Hej lilla gumman,det går inte en dag utan att vi tänker på er. När du rakat bort allt hår köp en färgglad scarves och vira runt huvudet när det blir kallt.Du är en så färgstark personlighet och ingen skulle bära upp en sån scarves som du.Du är snygg i vad du än skulle sätta på dig. Vi skickar massor av energikramar till dig och har dig i våra tankar varje dag.Kraaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr A-K Johan och Melissa

2010-10-29 @ 22:17:19
Postat av: Majsan

Tänker på dig o fortsätt kämpa tjejen!!



Bamsekramar!

2010-10-30 @ 11:47:44
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så oerhört stark! enorm! helt fantastisk! hittar inte ord som beskriver hur jag tycker att du är! beundrar dig enormt! tänker också tänka tankar att tumören ska bort!!!! kramar i massor. / en som läser din blogg!!

2010-10-30 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0