trött

Fy tusiken vad trött jag ät dessa jäkla droppställningar!
Mellan 19,30-07,30 så får jag näringsdropp med pump. Vilket innebär att jag måste bära hela stälningen upp och ner för trappen. den väger inte 1kg.
Sen mellan 07,30 och ca 13 så har jag bara ett glykosdropp så då kan jag bara bära med mig påsen upp för trappen och hänga på ställningen jag har på övervåningen.
På kvällarna när jag konkat upp ställningen (daniel brukar hjälpa mig) så måste jag bära med mig stäningen in på toa för slangen är inte tillräckligt lång och sen tillbaka över den höga tröskeln och sen över tröskeln till sovrummet... phu jag längtar till jag bara kan stutsa upp för trappen, natta Sigge eller gå ner med han på morgonen så Danne får sovmorgon. Nu kan jag inte riktigt bära både han och ställningen.

Men man ska väl gå igenom en hel del skit innan man finner lycka!?

Saker jag tänker äta varje dag när jag kan börja äta:
-Bic Mac och co (heter det compani längre?? jag säger så iaf)
-Pizza
-Färsk limpmacka med kavve
-digistive med smör och ost
-FRUKOST!
-Morsans kötgryta med en stor fet klick cerm fräch
-Godis, Godis, Godis
-Knapriga ostkrokar
-Frisco burgare
-Tårta
-Kvällsmacka och the

Ja listan kan göras längre, men det är ju bara 24timmar på ett dygn. Jag kanske måste dela upp det på en vecka...?
ÅH vad jag saknar mat!


Annars är det väl helt okej här.
Skulle fått andra gift kuren i måndags men mina värden hade inte riktigt återhämtat sig.
Så det blir nästa måndag ist.

Thats all for now!
Tack för att ni finns och tänker på mig<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på dig och ser fram emot när jag får läsa att du käkat massor av saker från din lista :)

Snart är du där!!



Massor av Styrka Kärlek Hopp & Mod till er

Kramen Jenny

<3<3<3

2010-10-14 @ 17:53:57
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Hoppas att du snart får stoppa i dig allt det där som finns på din lista! Det måste ju vara ett gott tecken att du iallafall har aptit och är sugen på mat!



Styrkekramar från Skåne



2010-10-14 @ 21:50:45
Postat av: Mella

Men så klart jobbigt.. As jobbigt, å ingen energi, bara genom dropp... Jobbigt för dig, fattar det. Tänker på dig! Har du en iphone? Finns en alternitive app. Ljud vågor för alla tillfällen... Lite skeptisk va jag, men de funkar. Mindwave finns en app som heter oxå. Ska lägga mig med healingsessionen och skicka allt till dig, så du får äta snart! Kan dom inte ta bort "ödlan" i magen? Kram till dig från mig:)

2010-10-14 @ 22:51:56
Postat av: Tina

Vi känner inte varandra, men jag tror på dej och håller alla tummar och tår. Jag ska ge dej tummen upp när du sitter och goffar i dej på Mc Donalds om ett tag ❤

2010-10-15 @ 12:53:32
Postat av: Karlsson

Jag säger också Big mac & co fortfarande, men det heter Big mac-meny nu tror jag. Vi får dra på nån kurs ihop framöver, och sedan dra och käka på donken efter. Eller kanske bara dra in till stan och cruisa, och stanna till vid donken som på den gamla goda tiden. ;)



Du finns i mina tankar!

2010-10-15 @ 14:18:26
Postat av: Elisabeth

Åååå vad härligt att höra att den dära cancerklumpen inte rått på din fantastiskt positiva syn på livet!



Kör hårt och ta hand om er!!

2010-10-15 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0