Börjar förändringen!

Lista på saker jag ska förändra i mitt liv!

-Jag skulle vilja flytta till ett mer "lättskött" hus. Men både jag och Daniel är överens om att det inte är möjligt innan vintern och näst intill omöjligt under vintern. Så under hösten och vintern ska vi fixa och trixa lite här hemma så kanske det känns bättre till våren. Om inte så säljer vi!
-Jag ska göra mer saker för mig själv! för Emma! Jag måste sluta göra saker som jag gör bara för att mamma-emma, dotter-emma, sambo-emma eller vän-emma borde göra det! Nu ska jag göra minst en sak för mig själv varje dag!

-Jag ska vara rak i ryggen, stolt över mig själv och vad jag uppnått i mitt liv. Inga mer ursäkter eller bortförklaringar. Stå på mig och säga vad jag tycker, ha mer civilkurage(stavning...)

-Jag ska äta nyttigare, jag vill bli vegitarian fast ändå inte. Det enda jag inte vill äta är nötkött för det tycker jag inte är gott. Men jag ska laga nyttigare mat, mer grönsaker och frukt. och när det passar ska jag slänga ihop ett vegitariskt altenativ till mig.

-Jag ska börja träna, eller inte hård-träna utan yoga tänkte jag starta med. Det tror jag skulle vara bra för min kropp och inre balans.

-Vara mer ute i naturen, där laddar man verkligen batterierna!

-Skaffa nya bekantskaper.



Ja nu finns min lista, svart på vitt. Nu kan jag inte komma undan!

Kommentarer
Postat av: Jenny Nodén

Låter som väldigt kloka idéer.

2010-09-02 @ 11:40:02
URL: http://www.datajenny.se
Postat av: Marcus.

Poweryoga är underbart, det går jag på regelbundet :))

2010-09-05 @ 20:03:32
URL: http://marcuslounge.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej. Hittat din blogg idag.

Absolut, förändringar kan behövas ibland.

En ny bekantskap kanske dök upp precis här;)

Trevlig kväll:)

/Anette

2010-09-05 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0