En sådär dag.

img_5338 (MMS)

En sådär dag. Idag fick jag göra gastron. Jag bad hela natten och hela morgonen om att ballongutvidgningen skulle funka. Jag var bombsäker på att det skulle funka så jag fick åka hem till helgen. MEN nej. Dom hittade inget bra ställe och sätta den på... Dom tog lite prover och kolla mer på hur det såg ut ist. KUL! Mer lika dana prover som dom redan har, och det tar fem dagar att få svar på dom! Jag har gråtit till och från sen dess. Varenda gång en sköterska varit in och frågat hur det är med mig brister jag i gråt. Inte har jag träffat rätt läkare än heller. Imorgon förhoppningsvis. ÅH jag blir så matt på allt, jag orkar inte mer. Jag åt lite fruktsoppa idag, den kom nyss upp... Jag hatar allt just nu.   En sköterska kom nyss och sa att dom skulle försöka fixa enkelrum till mig eftersom jag antagligen blir kvar några dagar till. Fan fan fan, vad har jag gjort för att förtjäna detta? När skiten ta slut eller drabba nån annan? Träffar jag läkarn i morgon ska jag be om en operation, dm får skära bort det svullna. Men om det är en infektion så får ja äta medicin och vänta på att det lägger sig. Kul, verkligen!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Men jösses ska det aldrig ta slut för dig!

Jag har en kompis som har gått igenom en hel del med flertalet op o till slut borttagning av tjocktarmen! Och dom 2 sista op hon gjorde tillstötte det komplikationer o hon var jättesjuk...

Jag har hört så mycket om gastroskopin misstänker själv att jag kommer få göra en sådan själv då jag har en hel del problem med magen halsbränna mm. Som kommer o går!

Jag förstår precis hur du känner ska det aldrig ta slut! Det gör det jag lovar dig, fast vissa får lov o stå ut lite mer n andra! Har själv fått kämpa en hel del fast på ett annat vis!

Jag kände så oxå va fan ska det aldrig ta slut det bara fortsatte o fortsatte, så nu när jag tänker tillbaka så förstår jag inte hur jag kunde stå på fötterna!!!

Det kommer ordna sig för dig med vill jag lova, försök o bit ihop lite till. Efter regn kommer solsken vett du!!!



Bamsestyrkekramar till dig i massor!!!

2010-09-22 @ 19:01:25
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skickar massor med styrke kramar!

2010-09-22 @ 19:12:47
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskade Emma! När fan ska detta ta slut...Vet inte vad jag ska säga, är så ledsen för din skull! Men jag vet att du fixar detta!! Ring när du vill, eller skriv så lämnar jag barnen och kommer upp och gör dig sällskap!!!

2010-09-22 @ 20:34:49
Postat av: pernilla

Oj vad du prövas här i livet Emma... Du är stark! Du fixar detta! Tänk på allt det goda här i livet som bara står och väntar på dig runt hörnet. Vi är många som tänker på dig och sänder dig många stärkande tankar.

Många värmande kramar Pernilla

2010-09-23 @ 20:00:19
Postat av: s

förstår att det känns helt jävligt nu. Men det kommer att bli bra. Vi är många som följer din blogg och tänker på dig även fast du inte har en anning om vilka vi är. Ska skicka så mycket varma tankar jag bara kan till dig.. många kramar

2010-09-23 @ 21:41:13
Postat av: Lina

Jag skickar dig en kram och hoppas du får en mycket bättre dag i morgon.!

2010-09-23 @ 21:43:42
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: FrisörenMarcus.

när du blir frisk, då ska vi gå på fest du&jag! Tänker på dig och hoppas på att du snart blir bättre.

Hoppas vi ses snart min vän!

Kramar<3

2010-09-23 @ 21:44:26
Postat av: Anna-Karin och Johan

Hej Emma!

Goa lilla Emma vilken kämpe du är!Vi tänker på dig varje dag och beundrar dig för din enorma styrka.Du kommer att fixa detta,det är vi helt övertygade om.Den kämparglöd som du har är unik och du kommer att vinna denna tuffa fight.Sen lovar vi att bjuda dig på McDonalds varje dag och du ska få äta så mycket du bara orkar /Massor av bamsekramar Anna-Karin Johan och Melissa

2010-09-23 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0