Här är jag! Jag är kvar på sjukhuset....

Här är jag! Jag är kvar på sjukhuset. Igår gjorde jag en gastroskopi , då tog dom ett vävnadsprov i från den som är svullet i ihop kopplingen mellan magsäcken och tunntarmen. Dom vill se om det är något som man kan behandla med medicin eller operation. Svaret på provet tar 5(!) dagar. Klart till på måndag förhoppningsvis. Idag ska jag prova dricka näringsdrycker, får jag behålla dem så får jag åka hem imorgon och vänta på svaret isf att ligga kvar här hela helgen. Så håll tummarna för mig idag.


Kommentarer
Postat av: mari

Håller tummarna,självklart!!hoppas att du får komma hem till helgen,och få vara tillsammanns med Din familj!

2010-09-15 @ 11:49:47
Postat av: Susanne

Du känner in te mig. Men det gör ingeting. Jag tänker hålla tummarna för dig i alla fall! Hårt. Kram till dig!

2010-09-15 @ 16:40:21
Postat av: Frisören Marcus.

Hej finn crisp! du är en stark woman och jag tänker på dig vännen.

Hoppas vi kan ses när jag kommer hem till Kpgmarknad! :)

SKÖT OM DIG!!

KRAM / Din favoritfrisör ;)

2010-09-15 @ 22:55:37
Postat av: Elisabeth

Håller alla tummar jag kan och skickar mängder med positiva tankar!!

kram

2010-09-16 @ 09:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0