Jag har underbara människor omkring mig!

img_0692 (MMS)

Jag har underbara människor omkring mig. Människor jag inte ens träffat. En av mammas vännior brukar skicka rekkihealing  till mig, det är jätte skönt att få det på kvällarna. Man sover som en stock! Och hennes väninna, som jag aldrig träffat, brukar oxå skicka healing till mig. Hon har även väldigt god kontakt med andevärlden och änglarna. Och hon frågade vad jag ska äta för att magen inte ska krångla. Då fick hon till sig att jag ska äta: kefir(rysk fil) nyponsoppa, kokt potatis, purjolök, tomat och matjesil. Jag drack filen igår kväll och idag. Hittills har jag mått toppen! Inge knas med maggen alls.  Först tyckte jag det lät lite bananas, men det funkar ju hur bra som helst. Jag är upp över öronen tacksam till kvinnorna som hjälper mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0