Linslusen.  

img_0686 (MMS)

Linslusen.  Sigge är pigg som en lärka, eller vad man säger...     Läkarbesöket gick bra, jag fick träffa min favorit doktor. Han skulle ringa Ludvika och fixa en röntgen tid så snart som möjligt. Han kunde varken säga bu eller bä om nån tumör kommit tillbaks. Jag skulle även prova proviva(!) och se om det blir bättre. Jag har ju käkat ganska mycket antibiotika och annan medicin som kan ha pajat min tarmflora... Så det hoppas jag hjälper!    Från och med nu ska det bara hända bra saker i mitt liv! Det har jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg ett tag nu måste säga att du är otroligt stark.Håller tummarna att det inte är nått med din mage,att det inte har kommit tillbaka.

2010-09-02 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0