Onsdag




Igår var det kursstart för mediumgruppen! Åh va skoj det var att få komma iväg och göra något för mig själv.
Fick svar på några frågor och som vanligt säger Maria att jag måste våga ändra massa saker i mitt liv.
Jag är rädd för det, jag vet inte om jag vågar ändra något. Men ändrar jag inget så blir jag inte frisk.
Men vad måste jag ändra på? Måste jag flytta till annan ort? byta jobb? byta vänner? byta bil? det visar sig.

Idag ska jag iaf till farbror doktorn. Jag ser inte fram emot det. Jag vill så klart veta varför magen börjat krångla precis lika som den gjort förut. Men samtidigt vill jag inte veta vad det är för fel ifa det är allvarligt.
Det ska bli spännande och se om dom tar mig på allvar direkt denna gång. Efter som innans jag fick reda på att jag hade cancer så kämpade jag fram och tillbaka med sjukvården om att få hjälp. Mår man dåligt och är sjuk ska man inte behöva krångla.
Drömscenariot är ju att doktorn genast ringer röntgen avd och fixar in mig på en akut tid och jag blir röntgad redan i dag för att säkerställa att nån tumör inte kommit tillbaka.
Men jag tippar på att jag ska prova äta nån tablett och se om det blir bättre.
Då ska jag på tala att jag inte kan äta normalt, jag kan inte leva normalt. Jag kommer inte kunna börja jobba om jag ska må dåligt varje gång jag äter.
Plus att jag åt lite åt gången innan och nu äter jag hälften av det! och inte allt lika ofta.
NU BEHÖVER JAG HJÄLP!
Snälla gud ge mej en förstående läkare!


Håll tummar och tår för mig idag.
Jag återkommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: mari

håller tummar och tår för dig,+ kram!

2010-09-01 @ 11:23:50
Postat av: Jennie

Håller tummarna att det inte är något allvarligt! Kram på dig.

2010-09-01 @ 20:24:21
Postat av: Tessa

Tack!! de behövs höras ibland. För man kan känna sig som världens argaste mamma ibland när man e själv med dom. Ingen som avlöser en dom dåliga dagarna..

Men det går iaf bra tycker jag. Det måste ju gå bra helt enkelt!!!



Skit bra me mobilbloggningen nu! Vart väldigt mycket enklare att läsa nu, eller hur!?!

2010-09-01 @ 23:20:45
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0