Varning för hemsk.

img_0738 (MMS)

Varning för hemsk bild. Nu är jag på sjukhuset. Igår lades det ett drän i buken för att tömma den på vätska, 4,5liter(!) har dom tömt än så länge. Som ni ser så är det samma färg som urin, men det är det inte:) Nu när all vätska är borta från buken så ser jag ut som en mager greyhound när jag ligger här på sängen. Varenda ben syns, usch! Men det ska jag fixa när jag kommer hem här ifrån. Då ska jag ha ett eget "get fat camp" Pizzan, grädden och kalorierna ska flöda fritt hemma hos mig.  Dom tog även ett vävnads prov igår, så nu tror jag dom ska vänta på svar från det inan det händer nå annat. Så det är bara att VÄNTA, drygt! Men nu tänker jag inte åka hem förens jag kan äta ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Emma! ska till sjukhuset imorgon, vart ligger du? tänkte kika in en snabbis å säga hej!

2010-09-21 @ 15:07:18
Postat av: Majsan

Hu då vad du får pinas inge kul o ligga på sjukhus!Tycker du gör rätt i´o satsar på o ha en riktig matorgie sen det hade jag med gjort, de måste vara vedervärdigt o känna all god matlukt o sen inte få äta men snart så förhoppningsvis..

Glömde o säga att jag läste om dig i dt o sen har jag varit in dagligen på din sida!



Du får fortsätta o kämpa på föresten är det all vätska kanske som har ställt till det för dig att du inte har kunnat äta?



Ha de så gott o kram!

2010-09-21 @ 18:11:09
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/
Postat av: Tessa - Mathilda och Melvins Mamma

Ja jag förstår det.

ina e helt tomma me. Va fortfarande fina efter ja ammade Mathilda å ja tänke att detta va u inte så hemskt som alla sagt. Men efter melvin säckade dom ihop helt.. :(



Va skönt med goda nyheter!!!!! Hoppas de håller sig bra nu!!!

2010-09-21 @ 20:52:47
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: morbrorpär

tjena tejjen hoppas det är ok trots allt tänker på dig kram ps hälsa Sigge o Daniel

2010-09-24 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0